PROIZVAJALEC OGLAŠEVALSKIH PRIPOMOČKOV | HITER ROK DOBAVE | BREZPLAČNO SVETOVANJE

  • Moj račun
    Prijavite se
Košarica:
Košarica
info: Vaša nakupovalna košarica je prazna!
Vnesite izdelek, ki ga iščete

Pritožbe

III. Pritožbe:

Pritožbe na blago

III. (1) Reklamacijo lahko vloži vsaka stranka, katere naročilo ni bilo izvedeno v skladu z naročilom ali ki je prejela blago z napako.

III. (2) Pritožbe je treba poslati po elektronski pošti na naslov: reklamacje@taniegadzety.pl.

III. (3) Reklamacije se obravnavajo v 7 delovnih dneh od dneva, ki sledi dnevu prejema (če je dan, ki sledi dnevu prejema reklamacije, dela prost dan (sobota, nedelja, praznik), se rok za obravnavo reklamacije šteje od prvega delovnega dne, ki sledi dnevu, ko je bila reklamacija vložena).

III. Vsaka pritožba mora vsebovati podroben opis neskladja.

III. (5) Vsaka pritožba, ki jo predloži stranka in izpolnjuje zgoraj navedene pogoje, bo obravnavana posamično.

III. (6) Posamezniki, ki so naročili blago v zvezi s svojo poslovno dejavnostjo, javni subjekti, organizacije, zavodi in pravne osebe morajo v 7 dneh po prejemu blaga preveriti skladnost blaga z naročilom glede kakovosti in količine. Za dan prevzema blaga se šteje dan, ko ga kurir/drugi poštni operater, ki ga izbereta stranki, dostavi na sedež stranke, ki je blago naročila, naveden v naročilu. Reklamacija, vložena po izteku sedemdnevnega roka, ki se šteje od datuma prejema blaga, se ne bo upoštevala.

III. Za upoštevanje pritožbe je treba za namene preverjanja shraniti celotno pošiljko blaga, ki je predmet pritožbe.

III. 8. Podjetje SpiroPrint je odgovorno v okviru jamstva za kakovost. Podjetje SpiroPrint ni odgovorno na podlagi garancije.

IV. Rok za vložitev reklamacij fizičnih oseb, ki kupujejo blago za namene, ki niso neposredno povezani z njihovo poslovno ali poklicno dejavnostjo (potrošniki v smislu člena 22 1 zakona z dne 23. aprila 1964 Civilnega zakonika).

IV. 1. Potrošniki so dolžni preveriti skladnost blaga z naročilom glede kakovosti in količine v 7 dneh od datuma prejema blaga. Za dan prejema blaga se šteje dan, ko je blago dostavljeno po kurirju/drugem poštnem operaterju, ki ga izbereta stranki, na sedež stranke, ki je blago naročila, naveden v naročilu. Pritožbe, vložene po izteku 7-dnevnega roka, ki se šteje od datuma prejema blaga, se ne bodo upoštevale.

IV. 2. Obvestila o pritožbah se sprejemajo ob delovnih dneh do 16. ure.

IV. (3) Pritožbe bodo obravnavane v 7 delovnih dneh od dneva, ki sledi dnevu njihovega prejema. Če je dan, ki sledi dnevu prejema pritožbe, dela prost dan (sobota, nedelja, državni praznik), se pritožbe obravnavajo prvi delovni dan po dnevu pritožbe.

VIII.
Pritožbe zaradi poškodovane pošiljke: VIII. 1. Pogoj za vložitev takšne reklamacije je vidna poškodba ali delna izguba blaga.

VIII. 2. Reklamacijo je treba vpisati v prevozni dokument takoj ob prevzemu blaga in v navzočnosti prevoznika sestaviti zapisnik o škodi. Reklamacijo je treba vložiti v pisni obliki v petih dneh po prejemu pošiljke. Če je pošiljka poškodovana, je prejemnik dolžan pošiljko pustiti na razpolago podjetju SpiroPrint do zaključka reklamacijskega postopka.

VIII. (3) Reklamacija, vložena po preteku 5 dni od dneva prevzema pošiljke brez pridržkov, ima za posledico zastaranje reklamacije.

IX. Pritožba glede dobavnega roka:

IX. (1) Prejemnik pošiljke, ki je prejel pošiljko po dogovorjenem datumu, mora to v navzočnosti predstavnika kurirskega podjetja navesti v tovornem listu. Navesti mora datum in uro dostave ter razlog za zamudo (navede ga predstavnik kurirskega podjetja). Če prejemnik pošiljko dokumentirano zavrne, se pošiljka vrne na sedež podjetja SpiroPrint na stroške prejemnika.

IX. Pritožbe v zvezi z neizvajanjem ali neupravičenim izvajanjem pogodbe o opravljanju storitev in dodatnih storitev se lahko kurirskim podjetjem posredujejo samo prek Tanie.Dlugopisy.pl. Pritožbe je treba vložiti v pisni obliki v 7 dneh.

Za obravnavo pritožb je treba izpolniti in vrniti obrazec za pritožbo. Spodaj so navedeni obrazci, ki jih lahko prenesete.

Pritožbeni obrazec v obliki datoteke pdf