PROIZVAJALEC OGLAŠEVALSKIH PRIPOMOČKOV | HITER ROK DOBAVE | BREZPLAČNO SVETOVANJE

  • Moj račun
    Prijavite se
Košarica:
Košarica
info: Vaša nakupovalna košarica je prazna!
Vnesite izdelek, ki ga iščete

Regulamin

I.
Pogoji nakupa: I. 1. Pogoj nakupa je soglasje in sprejem teh pogojev.

I. 2. Nakup lahko opravijo fizične osebe (v povezavi s svojo poslovno dejavnostjo ali kot potrošniki, tj. fizične osebe, ki opravljajo nakup za zasebne namene, tj. ki niso neposredno povezani z njihovo poslovno ali poklicno dejavnostjo - v nadaljevanju izmenično imenovane fizične osebe ali potrošniki) ter ustanove, organizacije, javni subjekti in pravne osebe.

I. 3. prodaja fizičnim osebam, podjetjem je predvidena na podlagi predplačila na podlagi predračuna.

I. 4. pri fizičnih osebah in podjetjih se naročilo izroči v izpolnitev po evidentiranju plačila in potrditvi načrtov.

I. 5. v primeru javnih organov, organizacij, institucij in pravnih oseb je dovoljeno dovoliti plačilo v okviru odloženega roka plačila na podlagi individualnega dogovora med strankama. Podjetje SpiroPrint ima pravico zavrniti odloženo plačilo brez obrazložitve.

I. 6 Ko je zasnova sprejeta in je plačilo izvedeno, stranka ne more odstopiti od transakcije.

I. 7. Pravna podlaga za izdajo in pošiljanje računov v elektronski obliki je 106. člen Zakona o davku na dodano vrednost z dne 11. marca 2004 (Ur. l. RS, št. 54, tč. 535) Račun, poslan v elektronski obliki v skladu z zakonom, je enakovreden pošiljanju računa, izdanega na papirju, in predstavlja knjigovodsko listino.

I.8. Lastnik - v nadaljevanju prodajalec - spletne trgovine www.spiroprint.pl je: SpiroPrint spółka jawna, s sedežem v Żaryju na ulici Słowackiego 4J, s številko NIP: 924-190-08-27, REGON: 081006270 in KRS: 404991.

II. Pogoji izvedbe:

II. 1. Naročilo se izvede v 3 do 14 delovnih dneh od trenutka rezervacije plačila na podlagi predračuna in odobritve modelov, v primeru fizičnih in pravnih oseb. Plačila za storitev se izvedejo na bančni račun podjetja SpiroPrint, odprt pri banki Bank Santander S.A. Podružnica v Żaryju s sedežem v Żaryju.

II. V primeru javnih enot, organizacij, ustanov in pravnih oseb se naročilo izvede v roku od 3 do 14 delovnih dni od trenutka potrditve načrtov.

III. Pritožbe:

Pritožbe na blago

III. (1) Reklamacijo lahko vloži vsaka stranka, katere naročilo ni bilo izvedeno v skladu z naročilom ali ki je prejela blago z napako.

III. (2) Pritožbe je treba poslati po elektronski pošti na naslov: reklamacje@taniegadzety.pl.

III. (3) Reklamacije se obravnavajo v 7 delovnih dneh od dneva, ki sledi dnevu njihovega prejema (če je dan, ki sledi dnevu prejema reklamacije, dela prost dan (sobota, nedelja, praznik), se rok za obravnavo reklamacije šteje od prvega delovnega dne, ki sledi dnevu, ko je bila reklamacija vložena).

III. Vsaka pritožba mora vsebovati podroben opis neskladja.

III. (5) Vsaka pritožba, ki jo predloži stranka in izpolnjuje zgoraj navedene pogoje, bo obravnavana posebej.

III. (6) Posamezniki, ki so naročili blago v zvezi s svojo poslovno dejavnostjo, javni subjekti, organizacije, zavodi in pravne osebe morajo v 7 dneh po prejemu blaga preveriti skladnost blaga z naročilom glede kakovosti in količine. Za dan prevzema blaga se šteje dan, ko ga kurir/drugi poštni operater, ki ga izbereta stranki, dostavi na sedež stranke, ki je blago naročila, naveden v naročilu. Reklamacija, vložena po izteku sedemdnevnega roka, ki se šteje od datuma prejema blaga, se ne bo upoštevala.

III. Za upoštevanje pritožbe je treba za namene preverjanja shraniti celotno pošiljko blaga, ki je predmet pritožbe.

III. 8. Podjetje SpiroPrint je odgovorno v okviru jamstva za kakovost. Podjetje SpiroPrint ni odgovorno na podlagi garancije.

IV. Rok za vložitev reklamacij fizičnih oseb, ki kupujejo blago za namene, ki niso neposredno povezani z njihovo poslovno ali poklicno dejavnostjo (potrošniki v smislu člena 22 1 zakona z dne 23. aprila 1964 Civilnega zakonika).

IV. 1. Potrošniki so dolžni preveriti skladnost blaga z naročilom glede kakovosti in količine v 7 dneh od datuma prejema blaga. Za dan prejema blaga se šteje dan, ko je blago dostavljeno po kurirju/drugem poštnem operaterju, ki ga izbereta stranki, na sedež stranke, ki je blago naročila, naveden v naročilu. Pritožbe, vložene po izteku 7-dnevnega roka, ki se šteje od datuma prejema blaga, se ne bodo upoštevale.

IV. 2. Obvestila o pritožbah se sprejemajo ob delovnih dneh do 16. ure.

IV. (3) Pritožbe bodo obravnavane v 7 delovnih dneh od dneva, ki sledi dnevu njihovega prejema. Če je dan, ki sledi dnevu prejema pritožbe, dela prost dan (sobota, nedelja, državni praznik), se pritožbe obravnavajo prvi delovni dan po dnevu pritožbe.

V. Pravica do odstopa od pogodbe, ki jo ima posameznik, ki kupuje predmet/storitev za zasebne namene, ki niso povezani z njegovo poslovno dejavnostjo (potrošnik).

V. 1 Pogodba je sklenjena s sprejemom načrta ali plačilom predračuna, karkoli nastopi prej Če je potrošnikovo prvo dejanje sprejem načrta, se šteje, da je pogodbo s podjetjem SpiroPrint sklenil v trenutku sprejema. Če je potrošnikovo prvo dejanje plačilo predračuna, se datum tega dejanja šteje za datum sklenitve pogodbe.

V. (2) Potrošnik se strinja, da se mu potrditev sklenitve pogodbe pošlje s pošiljanjem informacij na elektronski naslov, s katerega je potrošnik posredoval tiskano gradivo.

V. 3. Potrošnik, ki je sklenil pogodbo na daljavo ali pogodbo, sklenjeno zunaj poslovnih prostorov, lahko v 14 dneh odstopi od pogodbe brez navedbe razloga in brez nastanka stroškov, z naslednjimi izjemami glede nastanka stroškov:če je potrošnik izbral način dostave, ki ni najcenejši običajni način dostave, ki ga ponuja podjetje Spiroprint, podjetje Spiroprint potrošniku ni dolžno povrniti nobenih dodatnih stroškov, ki jih je imel potrošnik,Potrošnik nosi samo neposredne stroške vračila blaga, razen če se je podjetje Spiroprint dogovorilo, da jih bo prevzelo, ali če potrošnika ni obvestilo, da mora prevzeti te stroške.

V. 4 Pravica do odstopa od pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov ali na daljavo, ne velja za pogodbe:

1) za opravljanje storitev, kadar je trgovec v celoti opravil storitev z izrecnim soglasjem potrošnika, ki je bil pred začetkom opravljanja storitve obveščen, da bo po opravljeni storitvi izgubil pravico do odstopa od pogodbe;

2) kadar je predmet izpolnitve nesestavljen predmet, ki je izdelan po potrošnikovi specifikaciji ali je namenjen zadovoljevanju potrošnikovih osebnih potreb. S specifikacijo potrošnika je mišljena izdelava stvari v skladu z zasnovo potrošnika, vključno s po njegovi izbiri pripravljenimi grafikami, vsebino, barvami, drugimi individualno za tega potrošnika pripravljenimi lastnostmi izdelka).

V. 5 Potrošnik lahko odstopi od pogodbe s predložitvijo izjave z vsebino, kot je v vzorcu, ki je v PDF-obliki priložen Splošnim pogojem.

Za spoštovanje roka zadostuje, da izjavo pošlje pred iztekom roka.VII.
Vračilo blagaVII. (1) Po predložitvi izjave o odstopu od pogodbe mora potrošnik nemudoma poslati blago podjetju SpiroPrint, in sicer v roku največ 14 dni, šteto od dneva odstopa od pogodbe.

VII. 2. Stroške vračila blaga nosi potrošnik (drugi odstavek 34. člena Zakona o pravicah potrošnikov).

VII. 3. SpiroPrint povrne plačila, ki jih je opravil potrošnik, v 14 dneh od datuma prejema izjave o odstopu od pogodbe in dokazila o vrnitvi blaga podjetju SpiroPrint.

VII. 4. SpiroPrint vrne plačilo z uporabo istega načina plačila, ki ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z drugačnim načinom vračila, ki potrošniku ne povzroča nobenih stroškov.

VIII.
Pritožbe zaradi poškodovane pošte: VIII. 1 Pogoj za takšno reklamacijo je, da je blago vidno poškodovano ali delno izgubljeno.

VIII. 2. Reklamacijo je treba vpisati v prevozni dokument takoj ob prevzemu blaga in v navzočnosti prevoznika sestaviti zapisnik o škodi. Reklamacijo je treba vložiti v pisni obliki v petih dneh po prejemu pošiljke. Če je pošiljka poškodovana, je prejemnik dolžan pošiljko pustiti na razpolago podjetju SpiroPrint do zaključka reklamacijskega postopka.

VIII. (3) Reklamacija, vložena po preteku 5 dni od dneva prevzema pošiljke brez pridržkov, ima za posledico zastaranje reklamacije.

IX. Pritožba glede dobavnega roka:

IX. (1) Prejemnik pošiljke, ki je prejel pošiljko po dogovorjenem datumu, mora to v navzočnosti predstavnika kurirskega podjetja navesti v tovornem listu. Navesti mora datum in uro dostave ter razlog za zamudo (navede ga predstavnik kurirskega podjetja). Če prejemnik pošiljko dokumentirano zavrne, se pošiljka vrne na sedež podjetja SpiroPrint na stroške prejemnika.

IX. (2) Reklamacije v zvezi z neizvajanjem ali nepravilnim izvajanjem pogodbe o opravljanju storitev in dodatnih storitev lahko kurirskim podjetjem posreduje samo podjetje SpiroPrint. Pritožbe je treba vložiti v pisni obliki v roku 7 dni.


X. Materiali za tiskanje:

X. (1) Družba SpiroPrint ni odgovorna za vsebino del, ki jih pošlje stranka. Če gradiva vsebujejo nezakonito vsebino, lahko tiskanje takih gradiv zavrnemo.

X. 2. Gradiva, ki jih stranka pošlje za določeno naročilo, morajo tehnično ustrezati parametrom in specifikacijam, navedenim na spletni strani: spiroprint.pl v zavihku: REALIZIRAJ NAROČILO / INFORMACIJE O PROJEKTU.

X. 3. Stranka potrjuje, da se je seznanila s tehničnimi zahtevami iz odstavka 1. X.2. in izjavlja, da materiali, ki jih je predložil, izpolnjujejo te zahteve.

X. 4. Podjetje SpiroPrint lahko po lastni presoji sprejme v obdelavo gradiva, ki jih pošlje stranka in ne izpolnjujejo tehničnih zahtev iz odstavka X.2. X. 2., in prilagodi ta gradiva tem zahtevam ali pa pozove stranko, naj pošlje gradiva, ki izpolnjujejo zahteve iz točke X. 2. X.2. Če podjetje SpiroPrint samo prilagodi poslano gradivo tehničnim zahtevam iz oddelka X.2. X.2., se lahko vsebina gradiva in grafična oblika spremenita. Podjetje SpiroPrint bo o tej spremembi obvestilo stranko, preden bo nadaljevalo s spremenjenim gradivom. Stranka je dolžna preveriti predloženo gradivo glede vsebine (vključno s slovnico in pravopisom) in grafične oblike. Podjetje SpiroPrint bo obdelalo le sprejeto naročilo.

X. Če ima stranka kakršne koli težave pri preverjanju dizajna glede njegove vsebine ali grafične oblike, mora o tem obvestiti podjetje SpiroPrint. Sprejetje dizajna pomeni, da se posreduje v izvedbo. Po prejemu sprejema stranke podjetje SpiroPrint ni odgovorno za morebitne vsebinske (vključno s slovničnimi in pravopisnimi napakami) in grafične neskladnosti v oblikovanju.

X. 6 Rok izvedbe naročila se podaljša za čas, v katerem podjetje SpiroPrint prilagodi naročnikovo gradivo tehničnim zahtevam iz tč. X. 2.

X. 7. Podjetje SpiroPrint ne arhivira slikovnih datotek. Datoteke na strežniku FTP in naložene v naročila se po 30 dneh izbrišejo.

XI. SpiroPrint ni odgovoren za:

(a) vsebinsko nepravilno pripravljena tiskarska dela;

b) tiskanje del, ki jih je sprejel naročnik in vsebujejo tehnične, količinske, barvno - blagovne in tiskarske napake;

c) zamude pri dostavi gradiva s strani zunanjih kurirjev;

d) Zamude pri tiskanju, ki so posledica zunanjih dejavnikov, na katere podjetje SpiroPrint ne more vplivati, izpadov električne energije, zamud pri dostavi gradiva za tisk itd;

e) Zamude pri datumu dokončanja zaradi roka, v katerem mora stranka posredovati pravilne podatke;

f) Za pravočasen prenos sredstev med banko stranke in našo banko;

g) Za količino izdelka, dobavljenega stranki in naročenega s strani stranke, pod pogojem, da je v mejah +-3 % od količine, naročene ob nakupu.

h) Podjetje SpiroPrint ne odgovarja za pravočasnost pošiljk, ki jih pošilja kurirska služba. Reklamacije v zvezi s kakovostjo kurirskih pošiljk bodo obravnavane le ob predložitvi dokumentov o poškodbah (glej točko III).

XII. Družba SpiroPrint si pridržuje pravico do spremembe pravilnika, informacije o spremembi bodo objavljene na glavni strani.

XIII. Vse spore, ki izhajajo iz pogodbe, sklenjene med strankama, tudi v zvezi z nepravilnim izpolnjevanjem, neizpolnjevanjem pogodbe in v zvezi z odškodnino, bo priznalo sodišče, pristojno za sedež družbe SpiroPrint, v primeru spora s potrošnikom pa se uporablja krajevna pristojnost sodišča.

INFORMACIJSKA KLAVZULA

V skladu s 13. členom Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. 4. 2016. o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov) (UL EU. L. 2016, št. 119) - v nadaljnjem besedilu: RODO - vas obveščam, da:

  1. Upravljavec vaših osebnih podatkov je SpiroPrint E. Zalewska, A.Burzyński , Spółka Jawna, NIP: 924-190-08-27, REGON: 081006270, ul. Słowackiego 4J, 68-200 Żary
  2. Vaši osebni podatki bodo obdelani za namen obdelave vašega naročila - na podlagi člena 6(1)(b) Splošne uredbe o varstvu podatkov z dne 27. aprila 2016, in sicer na podlagi vaše prostovoljne privolitve;
  3. Soglasje, ki ste ga dali, lahko kadar koli prekličete, pri čemer preklic soglasja ne vpliva na zakonitost obdelave, opravljene na podlagi soglasja pred njegovim preklicem;
  4. Vendar je posredovanje vseh osebnih podatkov prostovoljno:
    1. posredovanje podatkov, kot so ime in priimek, elektronski naslov in telefonska številka, je potrebno za pripravo in posredovanje komercialne ponudbe, pošiljanje e-računa, izvajanje pogodbenih pogojev.
    2. Zagotavljanje osebnih podatkov je prostovoljno, vendar lahko zavrnitev posredovanja podatkov povzroči zavrnitev obdelave naročila.
  5. V zvezi z obdelavo podatkov za namen, naveden v odst. 3 so lahko vaši osebni podatki na voljo drugim prejemnikom ali kategorijam prejemnikov osebnih podatkov:
    1. subjektom, ki so pooblaščeni za prejem vaših osebnih podatkov na podlagi ustrezne zakonodaje;
    2. subjektom, ki obdelujejo vaše osebne podatke v imenu upravljavca podatkov na podlagi pogodbe, sklenjene z upravljavcem podatkov o prenosu obdelave osebnih podatkov (tako imenovani obdelovalci), npr. zavarovalnicam in bankam.
  6. Vaši osebni podatki bodo shranjeni za obdobje:
    1. eno leto od datuma vaše privolitve v obdelavo vaših osebnih podatkov, ki so bili zbrani v komercialne namene, medtem ko do takojšnje sklenitve pogodbe ni prišlo, tj. obdelani za namen morebitne predstavitve ponudbe.
    2. SpiroPrint E. Zalewska, A. Burzynski , Spółka Jawna kot upravljavec lahko hrani osebne podatke tako dolgo, dokler to dopušča zakoniti interes, ki ni pomembnejši od pravice posameznika do zasebnosti. Tudi če družbi SpiroPrint E. Zalewska, A.Burzynski , Spółka Jawna ni treba hraniti osebnih podatkov, lahko njihovo hrambo zahteva zakonodaja (npr. gospodarska ali davčna zakonodaja). V takšnih primerih se lahko podatki uporabljajo samo za izpolnjevanje zakonskih zahtev in do njih ni mogoče drugače dostopati.
  7. Vaši osebni podatki ne bodo preneseni izven Evropskega gospodarskega prostora/mednarodne organizacije.
  8. Vaši osebni podatki se ne bodo uporabljali za avtomatizirano sprejemanje odločitev, vključno z oblikovanjem profilov.
  9. Imate pravico dostopa do vsebine svojih podatkov in pravico do popravka, izbrisa, omejitve obdelave, pravico do prenosljivosti podatkov, pravico do ugovora, pravico do preklica privolitve za obdelavo kadar koli brez vpliva na zakonitost obdelave, opravljene na podlagi privolitve, dane pred njenim preklicem. Izjavo o preklicu privolitve v obdelavo osebnih podatkov je treba predložiti v pisni ali elektronski obliki na naslov rodo@spiroprint.pl.
  10. Če menite, da je obdelava vaših osebnih podatkov nezakonita, imate pravico vložiti pritožbo pri GIODO/Predsedniku urada za varstvo osebnih podatkov.