PROIZVAJALEC OGLAŠEVALSKIH PRIPOMOČKOV | HITER ROK DOBAVE | BREZPLAČNO SVETOVANJE

  • Moj račun
    Prijavite se
Košarica:
Košarica
info: Vaša nakupovalna košarica je prazna!
Vnesite izdelek, ki ga iščete
Blog
Gradbeni pripomoček, ki bo utrdil vaš odnos s strankami

Gradbeni pripomoček, ki bo utrdil vaš odnos s strankami

Ni treba, da je kaj velikega, samo mizarski svinčnik, odsevni telovnik ali celo svetilka. Pomembno je, da gre za uporaben izdelek. Vsakdo ima doma predmete, ki so tako imenovani "lovilci prahu". Ti se ne uporabljajo za nič, temveč le zapackajo prostor v hiši. Pri predmetu, ki je uporaben, obstaja velika verjetnost, da ga bo stranka uporabila, zlasti če se je zanimala za prenovo ali drugo gradbeno delo. Na poti naleti na najrazličnejše težave, pa naj bo to izpad elektrike ali nesreča na cesti. V takem primeru bodo pri roki preprosti vsestranski predmeti, kot sta svetilka ali odsevni jopič. Obstaja velika verjetnost, da bo stranka v takem primeru omenila, od koga je prejela takšno darilo. Čeprav govorimo o majhnih predmetih, je pomembno zagotoviti, da so dobre kakovosti. Svetilka, ki ne sveti dovolj daleč, in drugi predmeti, ki že po eni uporabi niso več uporabni, so povsem neuporabni. Ni treba posebej poudarjati, da bo to popolnoma kontraproduktivno.

Darilo bo pomagalo, da si bo stranka zapomnila, kaj je dobro.

Poleg elementa, da si stranka zapomni, je treba poudariti, da imajo ljudje v glavi mehanizem, ki na nek način spodbuja njihovo hvaležnost. Ta temelji na dejstvu, da ko nekaj prejmemo, zavestno ali ne čutimo nekakšno željo, da bi prejeto dobro povrnili. V primeru gradbeništva je to lahko še en korak, da bi razširili svojo dobro blagovno znamko in pričevanje o zanesljivosti. Še posebej zato, ker največkrat stranke, ki so bile nad storitvijo razočarane, delijo svoje mnenje. Osredotočajo se na negativne in ne na pozitivne strani. Tisti, katerih pričakovanja so bila izpolnjena, pa so redko motivirani, da o tem poročajo na spletni strani ali delijo pozitivno mnenje o podjetju s prijateljem. Če stranka poleg uspešno opravljenega naročila prejme še darilo, se bo počutila motivirano, da deli dober spomin na podjetje. Ne bo si zapomnil le darila, temveč tudi učinkovitost izdelave, dobro komunikacijo in vse druge dobre stvari, ki pogosto ostanejo neopažene.

Ustvarjanje dobrega prvega vtisa s pripomočki v gradbeništvu

Dobro in uporabno darilo ne more le ogreti odnosa z eno stranko, temveč lahko pritegne pozornost naslednjih strank. Skozi vse leto potekajo številni sejmi ali dogodki, na katerih se promovirajo različna podjetja v gradbeništvu. Prej omenjeni mehanizem bo deloval zelo podobno, ko gre za pridobivanje strank. Odločitev o uporabi določenih storitev je v veliki meri sprejeta na čustveni ravni. Ustvarjanje pozitivnega vtisa od samega začetka odnosa s stranko lahko zato dolgoročno pridobi pomembno prednost. Sled prvega dobrega vtisa bo namreč ostala v spominu stranke, kar je zelo težko doseči, zlasti v času, ko so priljubljeni reklamni letaki. Pogosto jih niti ne pogledamo in končajo v najbližjem košu za smeti. Nasprotno pa predmet, ki lahko v obliki praktičnega darila napolni strankin orodni arzenal, ne bo že na začetku obsojen na propad. Nasprotno, obstaja velika verjetnost, da bo takšen predmet ostal pri roki, ker bo morda prišel prav. S tem podjetje ne bo samo spodbudilo trženja, temveč bo že od samega začetka imelo oprijemljivo korist tudi za stranko.