PROIZVAJALEC OGLAŠEVALSKIH PRIPOMOČKOV | HITER ROK DOBAVE | BREZPLAČNO SVETOVANJE

  • Moj račun
    Prijavite se
Košarica:
Košarica
info: Vaša nakupovalna košarica je prazna!
Vnesite izdelek, ki ga iščete
Blog
Vloga korporativnih pripomočkov pri povezovanju s strankami in hotelskimi gosti

Vloga korporativnih pripomočkov pri povezovanju s strankami in hotelskimi gosti

Oglaševalski pripomočki so ena najstarejših oblik oglaševanja. Ni težko ugotoviti, da izvira iz tradicije obdarovanja, zlasti formalnega obdarovanja, pri katerem so bila darila namenjena povečanju prestiža prejemnika in obdarovanca. Oglaševalski pripomočki izpolnjujejo eno temeljno nalogo - gradijo podobo podjetja ali ustanove v očeh strank, gostov, poslovnih partnerjev ali pogodbenikov. V dobi industrializacije pripomočkov je postalo očitno, da ima njihova individualizirana narava pogosto močnejši učinek na prejemnika kot množični oglas, namenjen brezimni stranki.

 

Hotelske verige in celo majhni, neodvisni hoteli ali penzioni so podjetja, ki so začela komunicirati s svojimi strankami prek pripomočkov veliko prej, preden so ti našli pot v širšo oglaševalsko industrijo. Vodstvo hotelov je hitro sprejelo dejstvo, da že majhen oglaševalski pripomoček, ki ima v hotelu lahko tudi uporabno funkcijo, gradi pozitivne odnose z gosti, prepoznavnost blagovne znamke, zaupanje in zvestobo.

 

Pripomočki za hotele - zakaj so pomembni?

Dobra promocijska praksa za hotele je nenehno opozarjanje gostov, kje so nastanjeni. Oglasna tabla na fasadi ali identifikacijski elementi v hotelski avli vsekakor niso dovolj, zlasti za tiste goste, ki pogosto potujejo. V skladu z umetnostjo promocije hotelski gost ne sme niti za trenutek pozabiti, v katerem hotelu se nahaja. Funkcijo ohranjanja pozornosti opravljajo vsi fiksni elementi, pa tudi premični elementi, pogosto majhni pripomočki za hotele, ki so enakomerno razporejeni po vseh komunikacijskih poteh. Pomembno identifikacijsko vlogo opravljajo vsi pripomočki za kopalnico, brisače z emblemom hotela, potovalni higienski pripomočki, potovalne zobne ščetke ali lepe embalaže čistilnih sredstev.

 

Ekološki zvezki s pisalom ali svinčnikom, vsi odpirački za steklenice, plutovinaste blazinice ali mape s ponudbo v hotelih za industrijo MICE se bodo izkazali za uporabne v hotelski sobi. Vsi ti predmeti imajo hkrati uporabno vlogo, nekaterih med njimi pa stranka zagotovo ne bo podvojila. Stranka, navajena na sistem hotelskih pripomočkov, dobro razume, da nekatere od teh predmetov lahko ne le uporablja, temveč jih lahko vzame s seboj za uporabo med bivanjem, na potovanju in doma. To vzajemno razumevanje vsekakor podaljša izkušnjo blagovne znamke, poglobi in utrdi blagovno znamko v zavesti hotelskega gosta. To je noro pomembna funkcija, zlasti za hotelske verige, saj bodo hotelski pripomočki doma gosta spomnili na to, kako zadovoljen je bil s svojim bivanjem v hotelu prav v trenutku, ko načrtuje naslednje potovanje.

 

Dokazana učinkovitost

Ocena učinkovitosti oglaševalskih dejavnosti v obliki identifikacije na oglaševalskih pripomočkih je v oglaševalski industriji potrjena na več kot 70 %. Ta visoka številka pomeni, da več kot 80 % podjetij trenutno stalno uporablja to vrsto promocije podobe. To dejstvo še dodatno poudarja psihološki učinek pripomočkov v odnosih s strankami in hotelskimi gosti ter pri oblikovanju pozitivne podobe blagovne znamke v očeh gostov.

 

Kateri hotelski pripomočki vam lahko koristijo?

V nasprotju s tem, kar si morda mislite, je pomemben delež izdelkov iz naše ponudbe prisoten v hotelu. Seveda vsak od njih ni nujen, vendar imajo personalizirani hotelski pripomočki zagotovo pozitiven vpliv na podobo vašega podjetja. Če pa preidemo k bistvu, pomemben delež, z drugimi besedami, kateri pripomočki? Tu lahko z gotovostjo omenimo reklamna pisala, izdelek, ki ga verjetno najbolj povezujemo z reklamnimi pripomočki. Poleg njega lahko omenimo beležnice z logotipom hotela, saj je v hotelu vedno treba kaj zabeležiti. V sami sobi lahko na gosta čakajo vrči podjetja, brisače z izvezenimi logotipi ali potovalna zobna ščetka, če stranka pozabi svojo.