PROIZVAJALEC OGLAŠEVALSKIH PRIPOMOČKOV | HITER ROK DOBAVE | BREZPLAČNO SVETOVANJE

  • Moj račun
    Prijavite se
Košarica:
Košarica
info: Vaša nakupovalna košarica je prazna!
Vnesite izdelek, ki ga iščete
Blog
Zakaj lahko promocijski pripomočki koristijo lastnikom lepotnih salonov?

Zakaj lahko promocijski pripomočki koristijo lastnikom lepotnih salonov?

Skupine prejemnikov oglaševalskih pripomočkov so lahko vsaj različne: stranke (kupci) salonov, njihovi zaposleni ali dobavitelji kozmetike, kozmetičnih pripomočkov ali opreme.

Stranka lahko po opravljeni storitvi prejme manjše darilo, npr. ob prihajajočih praznikih ali v zahvalo, ker je izbrala določen salon. Takšnemu darilu lahko dodate pomen tudi z argumentom, da je zadevna oseba ena od vaših najboljših strank. To se bo zagotovo srečalo z nasmehom na obrazu, oseba se bo počutila cenjeno in opaženo. Tako obstaja možnost, da bo postala stranka za daljše časovno obdobje in celo redno prihajala. In prav v tem je bistvo. Hkrati stranka z uporabo prejetega darila omogoči, da jo opazijo tudi druge osebe, ki jih srečuje. Zagotovo bodo na primer lepo organizatorko opazile druge ženske, kar lahko sproži razpravo o salonu in širi pozitivna mnenja o njem.

Komu lahko podarite pripomočke?

Dobra ideja je, da promocijske pripomočke podarite tudi zaposlenim v salonu, npr. za dobrodošlico nekomu v ekipi ali ob koncu koledarskega leta. Obdarovani zaposleni se bo zaradi tega počutil pomembnega in cenjenega, bolj se bo poistovetil s podjetjem in si prizadeval izpolniti zahteve, ki so mu postavljene. Vsekakor bo pripomoglo k vzpostavitvi vezi z delodajalcem in dalo motivacijo za prizadevno delo. Velikokrat bo tudi ponosno, da je zaposleno v uglednem kozmetičnem salonu.

Promocijske pripomočke lahko podarite tudi pogodbenim sodelavcem podjetja za plodno sodelovanje. Zdi se na primer, da bi moral dobavitelj profesionalne kozmetike raje dati zahvalo lastniku salona za to, da ima koristi od sodelovanja z njim. Kaj pa, če ga majhno darilo spodbudi k temu, da mu zaradi majhne pozornosti prizna popust pri naslednji dobavi ali brezplačno serijo blaga! To bo za lastnika salona nedvomna prednost. Hkrati bo tak dobavitelj, ki bo z uporabo prejetega pripomočka v stiku z mnogimi drugimi ljudmi, za salon hodeča reklama. To bo zagotovo imelo tudi topel učinek na poslovne odnose.

Zato se vedno splača uporabljati oglaševalske pripomočke kot posebno obliko tržne dejavnosti. To je za podjetje vedno koristno, saj gradi njegovo profesionalno podobo in vzbuja zaupanje.